Fundacja Samodzielność od kuchni

Fundacja Samodzielność od kuchni

Zadanie

Nowa strona fundacji & strategia komunikacji

Samodzielność od kuchni to fundacja, której celem jest wsparcie młodzieży z Domów Dziecka. Fundacja pomaga wychowankom placówek wejść w dorosłość, poprzez organizację warsztatów i zajęć kulinarnych.
Główne zadanie Usero:
– Opracowanie strategii komunikacji marki z użytkownikami (generacja Z)
– Stworzenie strony www sekcjami: oferta biznesowa, wydarzenia, wsparcie
– Opracowanie sekcji patenty – baza wiedzy fundacji
– Uruchomienie sekcji „donation” – wsparcie finansowe fundacji

strategia

Główne założenia

Pokolenie Z, Patenty, Wydarzenia

Główne działania edukacyjne fundacji skupione są wokół młodzieży generacji Z.
Generacja Z to odbiorcy w wieku 16-24, osoby najczęściej rozpoczynające samodzielne gotowanie, wchodzące na rynek pracy. Osoby takie potrzebują prostych rozwiązań, na każdą kieszeń, przepisów napisanych przystępnym językiem, video, sprytnych patentów i podpowiedzi.
Na stronie SOK stworzono bazę wiedzy z materiałami, które pomogą młodzieży nauczyć nie gotować i gospodarować materiałami spożywczymi. Patenty, przepisy czy porady kulinarne w postaci krótkich filmów ma zachęcić młodzież do nauki i dzielnie się wiedzą w internecie.

Oferta Biznesowa

Na stronie opracowano sekcję „Współpraca” dla podmiotów chcących wspólnie z fundacja organizować podobne inicjatywy. Wśród najważniejszych podmiotów są firmy.
Firmy mogą skorzystać z oferty indywidualnej. Mogą wesprzeć finansowo warsztaty dla młodzieży czy zorganizować zajęcie kulinarne dla własnych pracowników. Ponadto fundacja na codzień pracuje z grupą kucharzy, z którymi organizuje warsztaty kulinarne, a do współpracy zaprasza wszystkich chętnych w ramach wolontariatu.
W ramach działań biznesowych ważnym elementem na stronie jest również sekcja Wsparcie. Fundacja pozyskuje fundusz z organizowanych zbiorek poprzez Zrzutkę, Fani Mani czy bezpośrednie wpłaty na konto fundacji.

samodzielnoscodkuchni.pl

Detale

User interface & logo

Lekka kafelkowa forma strony z kolorach fundacji, z najważniejszymi sekcjami atrakcyjnymi zdjęciami z warsztatów fundacji. Lifting logotypu, kolorystyka strony w nawiązaniu o style guide marki.
Strona www

User experience


* nowe menu strony
* lepsza widoczność oferty współpracy
* wsparcie button”wpłać” widocznych w głównych sekcjach ścieżki użytkownika
* czytelna baza patentów wraz z podzialem na filmy, artykuły i materiały do pobrania
* prosta strona mobilna ograniczona do najważniejszych funkcji.