Centrum Medycyny Sportowej

Centrum Medycyny Sportowej

Zadanie

Rebranding & Nowa architektura informacji strony www


* Opracowanie strategii digital marketing dla marki
* Rebranding marki – UI strona www, opracowanie nowego loga
* Strona www: audyt, poprawa use flow i architektury serwisu
* Nowy kontent promujący placówkę i specjalistów : film z wywiadami, sesja zdjęciowa lekarzy.

strategia

strategia

Główne założenia

Strategia biznesowa a użytkownik


* Oferta – proste i zwięzłe kategorie, treść powiązana z popularnymi zagadnieniami
* Zespół – rozbudowane portfolio lekarzy wraz wywiadami i opiniami
* Cennik – jako oddzielna kategoria w menu. W formie rozwijanej tabeli.
 Jasne i czytelne podziały
* Blog – treści opracowane w formie bloga z podziałem na podkategorie, otagowane i powiązane z kategoriami oferty

fitmedica.pl

fitmedica.pl

Detale

User interface & logo

Lifting logotypu, kolorystyka strony kontrastowa w nawiązaniu o style guide marki. Dodatkowy font (pismo odręczne) dla wzmocnienia przekazu komunikatów.
Strona www

User experience


* nowe menu strony
* lepsza widoczność oferty placówki oraz cennika
* czytelna baza specjalistów przychodni wraz z terminarzem wizyt
* spójność struktury poszczególnych sekcji blogowych z uwzględnieniem pozycjonowana serwisu
* intuicyjne i funkcjonalne komunikaty call to action
* prosta strona mobilna