Lot – szalona środa

Lot – szalona środa

Zadanie

Nowy forma prezentacji promocyjnych kierunków LOT


* analiza rozwiązań rynkowych
* makiety projektu
* warunki techniczne projektu
* badania i analiza wdrożenia
* rozwój i promocja rozwiązania
Zadanie

Nowy forma prezentacji promocyjnych kierunków LOT


* analiza rozwiązań rynkowych
* makiety projektu
* warunki techniczne projektu
* badania i analiza wdrożenia
* rozwój i promocja rozwiązania

projekt

projekt

Strona główna

Mapa z promocyjnymi kierunkami


* Rozwiązanie wizualne – mapa z dostępnymi kierunkami w wybranej ofercie promocyjnej
* Szybki, intuicyjny wybór atrakcyjnych cenowo połączeń
* Możliwość zmiany miejsca wylotu oraz zakresu dat i cen
* Kalendarz z zaznaczonymi datami dla najniższej ceny

funkcjonalności

funkcjonalności

Szczegóły

Funkcjonalności a konwersja


* komunikaty o ilości dostępnych biletów – „zostało tylko 20 miejsc w klasie economy class”
* informacje o czasie promocji – „2 godziny do końca promocji”, kupiony 3 razy w ciagu ostatniej godziny”
* pływający koszyk, podążający za scrollowaniem strony
* informacje push o porzuceniu koszyka – „Twój lot do Nowego Jorku jest jeszcze dostępny”

kontent

kontent

UGC

Interakcja użytkowników z serwisem

Poniżej części zakupowej, sekcja z atrakcyjnym kontentem dotyczącym wybranych kierunków lotu – użytkownik pozostaje na stronie. Kontent stworzony na potrzeby promocyjnych kierunków, przeplatany komunikatami sprzedażowym (pływający koszyk)